- Z czym miałaś problemy zanim zaczęłyśmy współpracę?
„Brak wiedzy o marketingu, nieznajomość sposobów na marketing (przez co trzymałam się tylko poleceń), brak wizerunku/marki/uspójnienia komunikatów do klientów. Niedziałające sposoby na przyciągnięcie klientów zaproponowane przez agencję reklamową.”
- Co Ci dałam/daję w toku naszej współpracy?
„Aktualną wiedzę o marketingu i działaniach różnych algorytmów w internecie, plany i sugestie, pomysły, możliwość porozmawiania z kimś kto nie jest fachowcem w mojej branży a przez to ma inne spojrzenie. Zajmowanie się sprawami, na których się nie znam i na które nie mam czasu. Poczucie budowania zespołu i zaangażowanie, dobrze się rozumiemy i potrafimy współpracować (a to dla mnie bardzo ważne).”
- Co zyskałaś i/lub zyskujesz współpracując ze mną?
„Nowych klientów, nowe sposoby na reklamę, spójny obraz wizji i marki, motywację do działań które nie są dla mnie łatwe (np. upublicznianie wizerunku). Jasny plan działania i jego efekty. Poszerzanie horyzontów i otwieranie się na nowe.”